Lidt om MC Kørevennerne

Vi er en lille klub, med en masse glade motorcyklister som hygger os med vores maskiner. Vores eneste formål er at komme ud og køre og helst i selskab med en masse andre. Vi mødes i det tidlige forår (vintermøde) og planlægger en kørekalender for den kommende sæson.

For at blive medlem af MC Kørevennernes Facebook gruppe, skal du være medlem af MC Kørevennerne.

Du kan anmode om at blve medlem af Facebook gruppen på MC kørevennerne.

Vil du være med i MC Kørevennerne gør du følgende:

Send en mail til vores medlemsboss Leif Birkendorf på mckv@mail.dk med navn, adresse, telefon og den mail du vil kontaktes på.

Kontingentet er på kr. 200,- pr. år, som betales via MobilPay på 1823SL eller ved at overføre pengene via banken på 7244  2062435. Husk at skrive hvem der sender og telefonnummer hvis noget går galt.

Du er også velkommen til at ringe til administrator Bent Jørgensen på 60565768 eller skrive i Messenger.

Bor du øst for Storebælt, er der mulighed for at køre med MC Kørevennerne på Sjælland.